Kundportal
Snart lanserar vi vår nya kundportal!
Den 1:a juni byter vi till vår nya kundportal
I TK Logistiks kundportal kan man som kund uträtta och snabbt få svar på vardagliga frågor kring sin logistik. På kundportalen får du även tillgång till vår webbokning.
TK Logistik kommer använda kundportalen för att dela viktig och aktuell information. Det kan till exempel vara information om
- Planering inför kommande helger och röda dagar
- Trafikstörningar som har stor påverkan på leveranser i ett geografiskt område
- Aktuella drivmedelstillägg
- Lansering av nya tjänster och funktioner
Ansökan om inloggning
Vi på TK Logistik ser kundportalen, med dess olika funktioner, som ett viktigt komplement till vår befintliga kundservice. Är ni idag kund till oss går det bra att ansöka om att bli upplagda i portalen genom att fylla i formuläret nedan.
Så ansök snarast möjligt så ni har tillgång till kundportalen och webbokningen f.o.m. 1:a juni.
Ansökan om administratör i kundportalen
Administratör – Ange namn och e-postadress på den person som ska vara er administratör.
I grundutförande kommer administratören kunna lägga till ytterligare två användare.
För att ansöka om fler användare vänligen ange önskat antal användare i formuläret. När vi har administrerat er ansökan kommer ni att kontaktas för inloggning.
"*" Indikerar obligatoriska fält