My TK
Effektiv logistikhantering, information och bokning samlade på ett ställe.
Om vår kundportal
I TK Logistiks kundportal My TK kan du som kund snabbt och enkelt få svar på frågor om din logistik och hantera dina transportbehov.
TK Logistik kommer att använda kundportalen för att dela viktig och aktuell information med dig. Det kan till exempel inkludera:
- Planering inför kommande helgdagar och röda dagar
- Tafikstörningar som påverkar leveranser i ett visst geografiskt område
- Aktuella drivmedelstillägg
- Lansering av nya tjänster och funktioner
Enkel webbokning
Hantera dina transportbokningar smidigt och enkelt genom vår användarvänliga webbokningstjänst, tillgänglig direkt via kundportalen.
Ansökan om inloggning
Vi på TK Logistik ser kundportalen och dess olika funktioner som ett värdefullt komplement till vår befintliga kundservice. Om du redan är kund hos oss kan du ansöka om att få tillgång till portalen genom att fylla i formuläret nedan.
Ansökan om administratör i kundportalen
Administratör – Ange namn och e-postadress på den person som ska vara er administratör.
I grundutförande kommer administratören kunna lägga till ytterligare två användare.
För att ansöka om fler användare vänligen ange önskat antal användare i formuläret. När vi har administrerat er ansökan kommer ni att kontaktas för inloggning.
"*" Indikerar obligatoriska fält